2 kommentarer

  1. Hej Paulin! Jag är jätte intresserad av en Cavapoo och kanske helst en hane.
    Lite om mig själv. Jag är 68 år gammal och har haft hund, 3 st engelsk springer spaniel. Har ingen hund nu. Jag är både pensionär och egen företagare. Jag jobbar hemifrån och har alltid haft mina hundar hemma. Bor cirka 200 meter från Hjälmaren, mycket fina promenader vägar och stor tomt. Jag har inte tänkt att ställa ut hunden utan enbart som en sällskapshund. Jag hittade dig i skaffahund.se.
    Mvh Inga-Lill Littecke

    1. Hej, ursäkta sent svar. Vi får säkerligen nya valpar till hösten. Här gärna av dig så! Hälsningar Paulin

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Författare

paulin.skold@gmail.com

Relaterade inlägg

Veterinären

Vi har i dagarna två varit in med Lillie till vetrinären på grund av inflamation i livmodern. Hon hade 164 i sänka...

Läs upp allt

Spa Hagalund

Är man 9valpars mor har man rätt till ”det lilla extra”…spa Hagalund

Läs upp allt